älskling ..

om jag kunde så skulle jag ge dig solen
om jag kunde så skulle jag ge dig stjärnorna
om jag kunde så skulle jag ge dig solnedgången
om jag kunde så skulle jag ge dig allt du önskar
om jag kunde så skulle jag ge dig månen
om jag haft pengar så skulle jag ge dig allt du vill ha
om jag var starkast i världen skulle jag ge dig min kraft
om jag kunde skulle jag ge dig mina drömmar om oss
om kärlek var all tid i världen skulle jag ge dig mitt liv

jag älskar dig, orden kommer alltid vara mer än så
du betyder allt, betydelsen är större än vad du anar
du är luften som jag andas, du är varje andetag jag tar
jag svär på allt jag har aldrig älskat någon såhär förut
och jag har aldrig känt såhär för någon förut
jag vill säga förlåt för alla gånger jag är sur och skit
förlåt för alla gånger som jag skrikit och börjat bråk
förlåt för alla gånger som jag fått dig att tveka på oss
förlåt för alla gånger som det känns som jag vill ge upp

jag har inte velat släppa dig sen första gången jag såg dig
ett liv utan dig finns inte, jag klarar mig inte utan dig
jag har fallit för dig totalt, nu är jag kär på riktigt
jag älskar ditt leende, jag älskar alla gånger du skrattar
jag älskar dina kramar, dina kyssar & när du håller om mig
jag älskar våra minnen, jag älskar sättet du ser mig på
jag älskar när vi ibland bara kan prata om vad som helst
jag älskar när vi pratar om känslor och vi båda är lugna
du får mig lugn, du får mig glad, du är kärlek och lycka

om jag skulle beskriva oss med några ord bara
så skulle jag inte veta vad jag skulle beskriva det som
för det går inte, man blir mållös, finner inga ord alls
det är obeskrivligt, du är obeskrivligt - du är allt för mig
jag har drömt om det här länge och nu har det slagit in
att jag skulle få dig på riktigt, det är för bra för att vara sant
är övertygad om att du kommer från himlen, en ängel på jorden
finns aldrig tillräckligt med ord för att jag ska kunna beskriva dig
spelar ingen roll vad folk säger eller ens vad folk gör
för ingen kan ändra på att jag älskar dig och vill vara med dig
jag skulle kunna vänta i evighet bara för att få vara med dig
du är den enda, ditt namn står inristat i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Stephie ,

aw , baby! <3

2010-07-29 @ 15:10:50
URL: http://stephaniecardebrandt.blogg.se/
Postat av: hon du hatar..

är glad att du hittat dig någon som gör dig glad, som du kan prata känslor med, som du älskar, o en som älskar dig för den du är..



hoppas allt är bra med dig mange, tänker på dig ibland..



2010-08-04 @ 14:47:27
Postat av: Stephie!

Åh , älskling. Jag läste den där nu igen , shit.. Har tårar i ögonen , jag älskar dig så jävla mkt !! <333333

2011-03-09 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0