folk förstår inte ..

vad är det med folk som inte fattar ' jag vill inte prata ' ?
ja jag har ett helvete och blir sämre hela tiden.
& även om jag skulle behöva prata så tänker jag inte ..
för det första så har jag försökt i flera jävla år att prata
och har märkt varje jävla gång att det inte hjälper.
så jag slutade att göra det så nu har jag gått i flera år
medans massa skit bara har åkt in i mig och ..
nu lever jag ständigt med aggressions & ångest attacker.
vill ni veta så gå in och läs (http://www.ppoesi.blogg.se)
för jag tänker inte sitta och förklara någonting som
ingen ändå fattar ett jävla skit av vad jag snackar om.
enda fucking anledningen till att jag inte har gett upp
än är min flickvän & eftersom hon är den enda kraften
som jag har kvar för att jag ska orka någonting alls
så stannar jag kvar och kämpar dagligen med allt skit.

så skriv inte att ni finns ; för det gör ni ändå inte.
skriv inte att ni bryr er ; för jag tror inte ett skit på det.
finns alldeles för mycket folk som bara snackar skit ..

Kommentarer
Postat av: beah

Folk påstår att de finns för en i ur & skur. Att de kan lyfta en från botten till toppen. Men det är fel.

Men en sak kan jag tala om för dig, visst, jag är en random människa till dig osv, känner dig inte ett piss.

Människor kan inte göra saker åt dig, du måste tro, du måste försöka, de kan leda en på rätt väg och få en att kämpa, men man står för en stor del själv.

Lik som psykologer.. de tror de gör allt, men de lyfter en bara halva vögen, sen faller man, om man inte kämpar, man måste försöka oavsett vad (:

Haha, känner mig som ett mobboffer.. men va tvungen o skriva av mig när jag såg det här :)

2010-10-18 @ 21:14:10
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: hanna

Du vet inte vem jag är och jag inte vem du är.

men jag fattar inte heller varför man ska prata med någon de hjälper inte alls..

Jag hoppas du kommer må bra igen!<3

2011-02-18 @ 00:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0